10 wytycznych zdrowego stylu życia

Zdrowy styl życia, to nie tylko odżywianie, ćwiczenia fizyczne, również pozytywne myślenie na swój temat i pozytywne odbieranie otaczającego świata.

Spróbuję zebrać 10 punktów – wskazówek – zdrowego stylu życia. Jeżeli zmagasz się z uzyskaniem szczupłej sylwetki, zrzuceniem kilku kilogramów zobacz czy te wytyczne pomogą Ci w osiągnięciu celu i realizacji planu krok po kroku.

 

Pamiętaj wprowadzaj zmiany stopniowo. Małymi kroczkami. Nie rzucaj się na głęboka wodę, tym bardziej jak nie masz wsparcia i wszystko zależy od Ciebie.

 

10 wskazówek dla osób, które chcą prowadzić zdrowy styl życia

  1. Jesteś atrakcyjna, jeśli jesteś zadowolona ze swojego ciała i w pełni je akceptujesz.
    To co myślisz na swój temat jest bardzo ważne. Podświadomie kreujesz też nastawienie do siebie innych osób. Gdy nie akceptujesz siebie, to nie miej żalu, że ludzie wokół też mają z tym problem.
  2. Najważniejsze jest zdrowie.
    Zdrowie i czas to dwa nasze skarby, które zauważamy wówczas gdy się kończą, dlatego warto dbać o nie wcześniej.
  3. Zdrowa dieta i regularne treningi to podstawa.
    Dzięki wprowadzeniu nawet drobnych, na początku, zmian osiągniesz swój cel. Będziesz wzorem i inspiracją dla innych.
  4. Od czasu do czasu możesz pozwolić sobie na coś nadprogramowego.
    Oczywiście nie można być „niewolnikiem” swoich założeń. Daj sobie możliwość improwizacji i smakowania świata.
  5. Nie licz kalorii, najważniejsze są proporcje białko/węglowodany/tłuszcz.
    Liczenie kalorii to pułapka. Ważne żeby bilans pożywienia wyszedł na ‚0’ lub z lekkim ‚-‚ gdy chcesz pozbyć się kilku kilogramów. Omijaj produkty light, które nie do końca są zdrowe.
  6. Nie patrz na kilogramy tylko na centymetry.
    Możesz mierzyć również zawartość tłuszczu i mięśni w organizmie. Zapamiętaj, że zdrowe i wysportowane ciało jest cięższe od otłuszczonego flaczka.
  7. Ćwicz i odżywiaj się tak aby spalać tłuszcz – nie „zjadaj” swoich mięśni.
    Jedz przynajmniej trzy posiłki w ciągu dnia, to minim. Najważniejsze jest śniadanie.
  8. Ćwicz siłowo i aerobowo – dzięki temu staniesz się silniejsza i szczuplejsza.
    Ćwiczenia aerobowe nazywane są tlenowymi. Przykładem tych ćwiczeń jest bieganie (teren i bieżnia), skakanka, wiosła. Polegają one na zwiększonej wymianie tlenowej, co w praktyce oznacza, że podczas tego wysiłku mięśnie mają maksymalny dostęp do tlenu. A dotlenione mięśnie to intensywniejsze spalanie związków tłuszczowych, poprawia wytrzymałość mięśni, w tym serca. Trening aerobowy to zastrzyk energii i witalności
    Uzupełnieniem są ćwiczenia siłowe, które przy małym obciążeniu i dużej liczbie powtórzeń robią tzw. rzeźbę.
  9. Wykonanie w 100% planu żywieniowego i treningowego jest dowodem prawdziwej siły woli.
    Wprowadzanie nowych nawyków, wykształca nowy styl życia i sposób myślenia.
  10. Uwierz w siebie i zmień swoje życie na zdrowsze i lepsze !!! Bądź inspiracją dla innych.

Pamiętaj, że zmiana zaczyna się w Twojej głowie.
Lepiej jest zrobić cokolwiek i mieć z tego satysfakcję niż planować zmiany i nie wdrażać ich w życie.

 

Wiem, że potrafisz!
Wierzę w Ciebie i Ty też uwierz w Siebie!

Zobacz, to może Cię zainteresować ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *