7 kroków skutecznego odchudzania i zmiany nawyków

Większość z nas (niestety) przybiera kilka kilogramów przez zimę, a kiedy temperatura na zewnątrz rośnie, wówczas zaczynamy się martwić jak zrzucić nadmierny tłuszczyk.

Oto 7 kroków, praktycznych porad, które pomogą Ci schudnąć oraz zmienić nawyki.

 

Od razu poczujesz się lepiej !

Wymarzona figura jest w Twoim zasięgu, wystarczy tylko …

 

1. Nie  przechodź na dietę, tylko oczyść organizm

Zanim zaczniesz przechodzić na różne diety, zapamiętaj, że diety nie zawsze są zdrowe, dlatego pomyśl o utracie kilogramów jak o oczyszczaniu organizmu.

2. Skonsultuj się z lekarzem lub dietetykiem, zrób podstawowe badania

Przed rozpoczęciem odchudzania skonsultuj się ze swoim lekarzem lub wybierz dietetyka, który doradzi Ci, co jest dobre dla Twojego zdrowia.

3. Nie zapominaj o ruchu

W czasie diety nie zapomnij o ćwiczeniach fizycznych. Są one niezbędne dla Twojego samopoczucia i sukcesów w odchudzaniu.

4. Jedz regularnie, pamiętaj o śniadaniu – to najważniejszy posiłek w ciągu dnia

Ważne, abyś nie głodziła się podczas diety, ale postaraj się jeść regularnie, kilka razy dziennie. Błędne jest myślenie: „Im mniej zjem, tym szybciej schudnę”. Lepiej pomyśl o przerwie w jedzeniu, gdy idziesz spać. Niech wyniesie ona ok. 12 godz.

Lepiej jeść kilka razy dziennie małe porcje. Dlatego każdego dnia nie zapominaj o:

– śniadaniu (owoce cytrusowe z płatkami lub orzechami, omlet z owocami lub warzywami)

– przekąsce (jabłko lub jogurt)

– obiedzie (przynajmniej raz w tygodniu zjedz rybę)

– podwieczorku (owoc)

– lekkiej kolacji (sałatka lub chude mięso)

5. Pij wodę

Pij dużo płynów (2 litry dziennie), zwłaszcza wody. Woda orzeźwi Cię i zapewni organizmowi dostarczenie ważnych składników mineralnych, których potrzebuje. Woda leczy i reguluje biochemiczne reakcje jakie zachodzą wewnątrz naszego ciała. Poza wodą polecam też świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy, cytryn i grapefruita z dodatkiem męty.

6. Unikaj alkoholu i kawy rozpuszczalnej z dodatkami (mleko, śmietana, cukier)

Unikaj kawy i alkoholu. Ponieważ większość osób, zwłaszcza mężczyzn, nie wierzy, że popijając wieczorem piwo lub inny alkohol, mogą zrujnować całą dietę, potwierdzamy: szklanka piwa wystarczy, aby zaprzepaścić szanse na schudnięcie.

7. Unikaj słodyczy i cukru

Unikaj też słodyczy. Jednak raz w tygodniu możesz pozwolić sobie na słodką chwilę zapomnienia. Przygotuj sobie deser z jogurtu naturalnego, owców, płatków orzechów i miodu.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się lub przejdź do strony Kontakt

Zobacz, to może Cię zainteresować ...

Jeden komentarz

  1. Super tekst tak właśnie powinna wyglądać efektowna dieta zmiana nawyków i dobrze nowe przyzwyczajenia, to właśnie osiągnęłam po stosowaniu diety

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *