7 kroków skutecznego odchudzania i zmiany nawyków

Większość z nas (niestety) przybiera kilka kilogramów przez zimę, a kiedy temperatura na zewnątrz rośnie, wówczas zaczynamy się martwić jak zrzucić nadmierny tłuszczyk.

Oto 7 kroków, praktycznych porad, które pomogą Ci schudnąć oraz zmienić nawyki.

 

Od razu poczujesz się lepiej !

Wymarzona figura jest w Twoim zasięgu, wystarczy tylko …

 

1. Nie  przechodź na dietę, tylko oczyść organizm

Zanim zaczniesz przechodzić na różne diety, zapamiętaj, że diety nie zawsze są zdrowe, dlatego pomyśl o utracie kilogramów jak o oczyszczaniu organizmu.

2. Skonsultuj się z lekarzem lub dietetykiem, zrób podstawowe badania

Przed rozpoczęciem odchudzania skonsultuj się ze swoim lekarzem lub wybierz dietetyka, który doradzi Ci, co jest dobre dla Twojego zdrowia.

3. Nie zapominaj o ruchu

W czasie diety nie zapomnij o ćwiczeniach fizycznych. Są one niezbędne dla Twojego samopoczucia i sukcesów w odchudzaniu.

4. Jedz regularnie, pamiętaj o śniadaniu – to najważniejszy posiłek w ciągu dnia

Ważne, abyś nie głodziła się podczas diety, ale postaraj się jeść regularnie, kilka razy dziennie. Błędne jest myślenie: „Im mniej zjem, tym szybciej schudnę”. Lepiej pomyśl o przerwie w jedzeniu, gdy idziesz spać. Niech wyniesie ona ok. 12 godz.

Lepiej jeść kilka razy dziennie małe porcje. Dlatego każdego dnia nie zapominaj o:

– śniadaniu (owoce cytrusowe z płatkami lub orzechami, omlet z owocami lub warzywami)

– przekąsce (jabłko lub jogurt)

– obiedzie (przynajmniej raz w tygodniu zjedz rybę)

– podwieczorku (owoc)

– lekkiej kolacji (sałatka lub chude mięso)

5. Pij wodę

Pij dużo płynów (2 litry dziennie), zwłaszcza wody. Woda orzeźwi Cię i zapewni organizmowi dostarczenie ważnych składników mineralnych, których potrzebuje. Woda leczy i reguluje biochemiczne reakcje jakie zachodzą wewnątrz naszego ciała. Poza wodą polecam też świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy, cytryn i grapefruita z dodatkiem męty.

6. Unikaj alkoholu i kawy rozpuszczalnej z dodatkami (mleko, śmietana, cukier)

Unikaj kawy i alkoholu. Ponieważ większość osób, zwłaszcza mężczyzn, nie wierzy, że popijając wieczorem piwo lub inny alkohol, mogą zrujnować całą dietę, potwierdzamy: szklanka piwa wystarczy, aby zaprzepaścić szanse na schudnięcie.

7. Unikaj słodyczy i cukru

Unikaj też słodyczy. Jednak raz w tygodniu możesz pozwolić sobie na słodką chwilę zapomnienia. Przygotuj sobie deser z jogurtu naturalnego, owców, płatków orzechów i miodu.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się lub przejdź do strony Kontakt

Zobacz, to może Cię zainteresować ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *